Chiropractisch Centrum voor Rug En Nek

Gesloten (wo 07.30 - 17.00)

Toon openingstijden

chiropractors - Chiropractisch Centrum voor Rug En Nek - kaartoverzicht

Chiropractisch Centrum voor Rug En Nek

Sinds 1985 is het Chiropractisch Centrum voor Rug & Nek een autoriteit in Limburg en Brabant. Al 27 jaar doen wij wat we graag doen, namelijk het behandelen van rug- en nekklachten in hun meest uiteenlopende vormen. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een team van 30 enthousiaste en uiterst professionele mensen dat een gezamenlijk doel voor ogen heeft: het welzijn van de patiƫnt!

Evenwichtsstoornis Helmond; Oorsuizen Helmond; Scheve heupen Helmond; Scheve schouders Helmond; Scheve rug Helmond; Kinderscoliose Helmond; Groeipijn kind Helmond; Bekkeninstabiliteit zwangeren Helmond; Pijn in de liezen Helmond; Kiss-syndroom Helmond; Voorkeurshouding baby Helmond; Koliek baby Helmond; Huilbaby Helmond; Aangezichtspijn Helmond; Knakkende kaak Helmond; Kaakpijn Helmond; Hoofdpijn Helmond; Migraine Helmond; Duizeligheid Helmond; Slijtage Helmond; Artrose Helmond; Scoliose Helmond; krachtverlies Helmond; Gevoelloosheid handen Helmond; Gevoelloosheid armen Helmond; Tintelingen vingers Helmond; Tintelingen arm Helmond; Whiplash Helmond; Hielspoor Helmond; Verrekking van de lies Helmond; Stijve schouder Helmond; Frozen shoulder Helmond; Pijn in de pols Helmond; Carpaal Tunnel Syndroom Helmond; Bursitis Helmond; Muisarm Helmond; Golfarm Helmond; Rsi Helmond; Tennisarm Helmond; Armpijn Helmond; Schouderpijn Helmond; Spit Helmond; Stijve nek Helmond; Nekpijn Helmond; Ischias Helmond; Hernia Helmond; Pijn onderrug Helmond; Rugpijn Helmond

Services

• Gratis diensten zoals massagebank en gezondheidsmeter

Gesloten
Opent vandaag om 7.30
maandag0.00 - 0.00
dinsdag11.30 - 21.30
woensdag7.30 - 17.00
donderdag0.00 - 0.00
vrijdag7.30 - 17.30
zaterdag7.30 - 13.00
zondagGesloten

Recensies

Schrijf als eerste een recensie!

Community

Geplaatste berichten zijn voor iedereen leesbaar

Profielafbeelding gast
Gast

Er zijn nog geen berichten geplaatst op deze pagina.

Beheerder

Deze pagina is niet geclaimd

De chiropractor-in.nl community helpt deze pagina zo actueel mogelijk te houden. Ook bijdragen? Gebruik de knop per gewenst blok.

Adres- en contactgegevens

Stationsplein 75