Chiropractisch Centrum voor Rug en Nek

Gesloten (do 00.00 - 00.00)

Toon openingstijden

chiropractors - Chiropractisch Centrum voor Rug en Nek - kaartoverzicht

Chiropractisch Centrum voor Rug en Nek

Sinds 1985 is het Chiropractisch Centrum voor Rug & Nek een autoriteit in Limburg en Brabant. Al 27 jaar doen wij wat we graag doen, namelijk het behandelen van rug- en nekklachten in hun meest uiteenlopende vormen. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot een team van 30 enthousiaste en uiterst professionele mensen dat een gezamenlijk doel voor ogen heeft: het welzijn van de patiƫnt!

Rugpijn Sittard; Pijn onderrug Sittard; Hernia Sittard; Ischias Sittard; Nekpijn Sittard; Stijve nek Sittard; Spit Sittard; Schouderpijn Sittard; Armpijn Sittard; Tennisarm Sittard; Rsi Sittard; Golfarm Sittard; Muisarm Sittard; Bursitis Sittard; Carpaal Tunnel Syndroom Sittard; Pijn in de pols Sittard; Frozen shoulder Sittard; Stijve schouder Sittard; Verrekking van de lies Sittard; Hielspoor Sittard; Whiplash Sittard; Tintelingen arm Sittard; Tintelingen vingers Sittard; Gevoelloosheid armen Sittard; Gevoelloosheid handen Sittard; krachtverlies Sittard; Scoliose Sittard; Artrose Sittard; Slijtage Sittard; Duizeligheid Sittard; Migraine Sittard; Hoofdpijn Sittard; Kaakpijn Sittard; Knakkende kaak Sittard; Aangezichtspijn Sittard; Huilbaby Sittard; Koliek baby Sittard; Voorkeurshouding baby Sittard; Kiss-syndroom Sittard; Bekkeninstabiliteit zwangeren Sittard; Pijn in de liezen Sittard; Groeipijn kind Sittard; Kinderscoliose Sittard; Scheve rug Sittard; Scheve schouders Sittard; Scheve heupen Sittard; Scheve heupen Sittard; Oorsuizen Sittard; evenwichtsstoornis Sittard

Services

• Gratis diensten zoals massagebank en gezondheidsmeter

Gesloten
Opent morgen om 7.30
maandag8.30 - 19.30
dinsdag11.30 - 21.30
woensdag7.30 - 17.30
donderdag0.00 - 0.00
vrijdag7.30 - 16.30
zaterdag7.30 - 12.30
zondagGesloten

Recensies

Schrijf als eerste een recensie!

Community

Geplaatste berichten zijn voor iedereen leesbaar

Profielafbeelding gast
Gast

Er zijn nog geen berichten geplaatst op deze pagina.

Beheerder

Deze pagina is niet geclaimd

De chiropractor-in.nl community helpt deze pagina zo actueel mogelijk te houden. Ook bijdragen? Gebruik de knop per gewenst blok.

Adres- en contactgegevens

Brugstraat 155